• bugün (219)
  1. kurulalı birkaç yıl oldu ama halen eril tınılardan uzak, sadece kendi sesimizi duyabildiğimiz alanlar kısıtlı. burası öyle olmaya çalışıyor en azından. flörtten işe dertten kedilere her konuda fikir alışverişi yapılıyor.

    bence asıl değerli olan tarafı, konu icap edince dik durulup susacak alanı da bulabilmek. kimisi kolektif bir network kimisi ise sanal dedikodu makinesi olarak görüyor. sonuçta pody şeker; iğneleme ve zeka fışkırıyor.
  2. sadece muhabbet değil, gerçek bir dayanışma alanı. tanımadığın bir kadına dert anlatmak, bazen en yakın arkadaşına anlatmaktan daha kolay geliyor. yalnız olmadığını hissettiriyor.