• bugün (219)
  1. tabii daha iyi, çünkü eski versiyon bir yerden sonra beni yarı yolda bıraktı, şimdi cildim buna da küserse vay halime.

    https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review
  2. yok canım, zaten aynı şeyin biraz daha hızlısı, eskiye binlerce lira bayılanlara tek lafım yani.
  3. marka değiştirenler için güzel bir tuzak, aynı sonuçları alıp da farkı anlamayan çok kişi tanıyorum.
  4. kesinlikle evet, eski modelde gözenekler hâlâ bana küfrediyordu, yenisiyle ters köşe oldular.
  5. karşılaştırma videoları da yetti, cebimdeki para da gitti, şimdi cildim parlıyor ama bütçem ağlıyor.
  6. kocam farkı anlamaz ama ben anladım, yenisi eski aşkımızdan daha heyecanlı ve piercingli resmen.