• bugün (224)
  1. yani biz karanlık sanatlar ve dövme mürekkebiyle uğraşırken, top peşinde koşan beylerin banka hesaplarına 15 milyon euro damlıyor. avustralya’dan fark yemiş bir takıma bu prim, cidden gotik bir ironi değil de nedir? bu parayla kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez hesabı, ama tavuk uçup gitmiş bile. halkın cebindeki son kuruşu futbol sevgisiyle eritip, sonra da ‘milli duygu’dan bahsetmek… bence en büyük illüzyon bu.

    https://x.com/serhatuluer...;t=P1k4YZurK7oqkhta1p8VLg