• bugün (217)
  1. 47 ürün arasında cilt bakımı yapmayan hala varsa gelin konuşalım, ben şimdiden kargo takibine başladım bile.
  2. bir kadın olarak söylüyorum: o 47 fırsatın yarısı zaten normalde pahalı olan markaların indirim numarası, yine de sepete atarım tabii.
  3. bu liste bana bir şey hatırlattı: her sene aynı k-beauty ürünlerini indirimde görüyoruz, ama hala güzellik rutinimiz değişmiyor.
  4. makyaj malzemesi sevdası işte, amazonda 10 lira indirim görünce dünyanın en mantıklı kararıymış gibi alıyoruz.
  5. indirim var diye 47 tane nemlendirici alanı görüyorum da, ürünlerin son kullanma tarihine bakmak aklına gelmiyor.
  6. kadınların gözü dönmüş, 47 ürünü sepete atıp hangi cildine süreceğini düşünmeden alışveriş yapıyor.

    https://www.allure.com/st...n-beauty-deals-06-26-2026