• bugün (217)
  1. yok yani kızlar ben hala orjinalden şaşmam. x2 i diye çıkardılar bir baktık aynı şey, biraz daha güçlü titreşim koymuşlar hadi biz de inanıp paramızı kaptıralım. allah için fark göremiyorum gözle görülür bir mucize yok. reklam yüzü seçtikleri influencer da ellerini kollarını sallayarak 'çok iyi' diyor. töbe töbe.

    https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review
  2. bence evet inanılmaz iyi! serumları cildime daha hızlı yediriyo ve allah için o eski modelden sonra yüzümde gerçekten bir ışıltı var. bunu değil de orjinalini kullanmaya devam edenler acı çeksin. zamları geçtim, bu teknolojiye değer.
  3. bana sorarsanız şu an ikisini de kullanmıyorum ama inceleyenler var. medicube hakkında abartıldığı kadar bomba etkisi sunmuyor. x2 de orjinal de fiyasko yani. gözenek küçültme vaadiyle satılan aletlerin yüzde doksanı laf.
  4. kız anlamıyorum millet neden stress oluyor? kucağı yağıyor desen yağmıyor, ölüm kalım meselesi değil. medicube sektöre girdi gireli bir tane alet yetmezmiş gibi sürekli yeni sürüm çıkarıyo. tıpkı iphone gibi. biri yaza biri kışa çıksın da kuzu gibi satın alalım. valla bitsin şu saçmalık.
  5. ha! şimdi burda avuç avuç para vereceğiz dimi. ablam x2 i almak için borca girmiş ben hala orjinalden memnunum. ambulans bekliyordu o derece fark var hissettin mi? seneye türkiyeye distribute başka bir model daha girer, bazılarımız paramı dolandırılmış gibi hissedecek. allah akıl fikir versin.
  6. ben iç ses olarak söylüyorum, değișimden korkmayın. kullanan arkadasımdan duydum; v20 gerçekten yoğunluk ve emilimde fark yaratıyormuș. abartıyorlar diye baktım da boyut olarak biraz daha büyük ama kontrol elden bırakılmaz. yine de siz bilmezsiniz kızlar. her kula bir küpe.
  7. Eskisini kullanan biri olarak yenisini de alırdım muhtemelen. Kesinlikle çok işe yarıyor.