-
ben açık tenli olduğum için lekeler beni deli ediyor. iki aydır niod’un süper antioksidan serumuyla birlikte the ordinary’nin alpha arbutinini kullanıyorum, biraz solma var. kışın kullanılacak ürünler bunlar, yazın leke serumunu denemek bence intihar, güneş koruyucuyu da unutmamak lazım.
-
cilt lekelerine çözüm ararken o kadar çok marka var ki insanın aklı karışıyor. düzenli kullanınca etki eden birkaç ürün var ama sürekli maske ve güneş koruyucu da şart.
- bugün (215)
- / 8
- zendaya nın spi üzerinden moda eleştirisi 6
- töre kavramı üzerine
- kadın dayanışması
- cildi sıkılaştıran tonik
- kontür
- mauro icardi nin oyun stili
- ilişkide kadın neyi yanlış yapıyor
- karateci mi döver kung fucu mu yoksa aikidocu mu 2
- milli eğitim bakanlığı na bir tavsiye bırak
- tanrıyı görmek için 12 yıldır oturmayan adam
- disiplin notu
- flörte konuşma konuları
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcılar
- ami paris ilkbahar yaz 2027 12
- vücut geliştirme
- yağlı cilt nemlendiricisi önerisi
- jumiso
- plank nedir
- namus nedir
- güven sorunu ve yaralar
- makyaj süngeri nasıl temizlenir 2
- katseye şöhret arkadaşlık ve sesini bulmak 6
- leke kremi önerileri
- highlighter nedir
- laroche posay ın en bilinen ürünü
- dertleşmek isteyen kadınlar
- evde manikür püf noktaları
- en sevdiğim el kremleri
- katseye şöhret arkadaşlık ve manon un arası 6
- c vitamini serumu işe yarıyor mu 2
- / 8