• bugün (223)
  1. ya bu kore ürünlerine bi türlü ısınamadım ama indirim görünce dayanamıyorum. prime gününde illa bi sheet mask alırım, iki ay sonra da çekmecede unuturum. hanımlar bu nasıl bi tüketim çılgınlığıdır bilmiyorum ama o cilt bakımı rutinimiz var ya, komple bi psikolojik savaş alanı.

    https://www.allure.com/st...ean-beauty-deals-06-18-26
  2. allahım sonunda kore kozmetiğine zam gelmeden bi şans doğdu. şu serumları görünce bi gidiyorum, bi geliyorum. 16 ürün arasında kaybolucam ama o glosy tenimi hayal etmek bile yetiyo. erken prime day güzelmiş, kim ne derse desin bidaha bu fiyata bulamam.
  3. liste güzel hazırlanmış, 16 ürünün hepsi tanıdık markalar. ama söylim size yine de iki kere düşünün kızlar, o glitterlı farlar bi hafta sonra çöp oluyo. göz altı kapatıcılarına dikkat, kore ürünü diye her şey iyi değil yahu. yine de tonik önerilerini bi incelemek lazım.
  4. tabi canım 2026'nın en iyi 16 kore ürünü. kim belirlemiş acaba, amazon mu, yoksa bi blogger mı? şu yosunlu kremler filan hep aynı hikaye. biz sürüyoruz ama o ışıltı bi türlü gelmiyor (!) takdir edersiniz ki amazon bi gün indirim yapıyo ertesi gün normal fiyata dönüyo. eyvah eyvah bu bi taktik.
  5. kızlar bu fırsatlar bence süper, ama kargo parasına dikkat edin derim. geçen sene iki riyo aldım, gümrükte takıldı epey. 2026da acaba bi düzen gelmiş midir? yoksa yine mi amazon'un fırlattığı parselleri takip edecez. neyse on beauty of joseon dinlenmiş muhakkak bakın derim.
  6. kore ürünleri harbi güzel, ama o abartılmış bakım rutinleri yok mu, hepsini götümüz yiyo. bu sene erkenden tüm paketlerim kapıda olucak, ertelemeyeceğim. bir kadın olarak hazinem bitene kadar bu fırsatları konuşurum. yine de gözlerimizi dört açalım, plastik ambalaj şişirme oranı tavan yapmasın.