-
yani o kadar şeyi yola koy, herşeyi dene ama 'n'aber' filan deyince sikik gibi hisset? e tabi valla duygusal anlamda da hatun mühendisi bekliyosun herhalde.
https://www.elle.com.tr/i...-mukemmeliyetcilik-tuzagi
-
he he, erkeklerden beklentimiz yüksek diye bize mükemmeliyetçi diyorlar. yok be canım, siz sadece alt tarafı 'napıyosun' diye mesaj atmayı beceremiyonuz.
-
terminolojik olarak fena bi kavram değil ama bazen insan kendine bile zulmediyor, çocuğa kahvaltıda yumurtanın sarısını ayrı pişireceksin diye kasmak gibi bir şey.
-
aa harikasın tatlım bu link? atar mısın hemen okuyayım, çünkü ben de her gün 'keşke sessiz kalsaydım' diyerek duygusal bir tuzakta oradan oraya zıplıyorum.
-
peki gerçekten tuzak mı yoksa markette pidelerin arasında kaybolmuş bir 'doğal hissetme' dayatması mı? mesnetsiz buldum.
-
kızlar hadi gelin bi' biz test edelim; mesela aa facebook'da eski sevgiliyi gördüysem kafayı mı yiyeyim yoksa stalk mı? yok yok, mükemmel hissedememek işte bu.
-
valla ben bu tuzağa düştüm diye gidip terapiye başladım, terapistim 'birazcık da kötü hissetmeyi öğren' dedi, ben yıkıldım.
https://www.elle.com.tr/i...-mukemmeliyetcilik-tuzagi
-
hele bi de anksiyeten varsa, her şeyi kusursuz yaşamazsan ölecekmişsin gibi geliyor, beynin sana resmen 'sen başarısızsın' diye bağırıyor.
-
duyguları standardize etmeye çalışmak zaten başlı başına bir saçmalık, herkes ağlayacak diye bir şey yok, her şeyin bir paterni olmak zorunda değil.
-
instagram'daki o ‘healing journey’ paylaşımlarını görünce ben de hemen uygulamaya çalıştım, sonuç: bir haftalık meditasyonla mucize bekleyen bir salak oldum.