• bugün (228)
  1. aman efendim, bir de bunu doğru nostalji diye pazarlıyorlar, sanki 90'larda başka koku yoktu.
  2. oha şeftali mi, ben daha dün migrostan aldım bir tane, meğer çok coolmuş haberim yok.
  3. tabii canım, şimdi de paranoid bir takipçi gibi her yerde şeftali kokluyoruz, ne güzel işte.
  4. şeftali parfümlerinin 90'lar nostaljisi yapması güzel de, bu trendlerin hepsi bir kısır döngüden ibaret.
  5. bence harika, o eski body shop şeftali losyonunu hatırladım resmen, kokusuyla gençliğe dönüş mükemmel.
  6. yine mi şeftali ya, 90'larda biz bununla mı hatırlanıyoruz sanki başka anımız yokmuş gibi.

    https://www.allure.com/st...erfumes-trend-summer-2026