• bugün (214)
  1. bir kız grubunda fırsat eşitliğinden bahsediyorsun, ama ortada ana şarkıcı gidince arkadan setuplar yetişmiyor.

    https://www.allure.com/story/katseye-cover-interview
  2. kadın dayanışması film sahnesiydi zaten. her biri birbirine iblis olmuş, seslerini bulana kadar körüklemiyorlar.
  3. abb manon çekilince mecburen hep birlikte arabeske döndünüz, ayıp değil mi ya.
  4. ya bence güzel iş çıkarıyolar ama kız kalkar podyumdan gidince projeler ezikliyormuş gibi oluyo alt mi üst mu.
  5. kadınlarsözlük'çe deriz ki: şöhret tam bir hişt hişt çarkı, ama manon çifteli bir ruh bulmuş, abone misin.
  6. seslerini yok bulan kızlar birbirini yiyip yindiklidikten sonra medyaya 40 hatun nur topu saf nida.