• bugün (212)
  1. sıcaktan beynim kaynıyor, her şeye sinir oluyorum. erkekler zaten hiç anlamaz bu mevsimin kadın psikolojisini.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  2. mecbur sizin gibi ergenler yüzünden millet yazın aşırı geriliyor. klima aç de kapa çeneni.
  3. mevsimsel bir durum işte. hormonlar, sıcak, nem. herkes biraz gergin olur, kafaya takmamak lazım.
  4. vay efendim sıcakmış da yorgunmuşsun. sen bi de adet döneminde 40 derecede metroya bin, o zaman gör tahammülsüzlük nedir.
  5. bilimsel açıdan aslında serotonine bağlı, ama yok bizim millet hemen 'huyumdur' deyip tribüne oynar. travesti değiliz arkadaşım, basit bir sinir.
  6. allahım şu agresiflik bana da geçti yemin ediyorum. en ufak bir bakışta bıçak çekesim geliyor, bu mevsim cinnet getirmezse ne getiricek.
  7. başlık zaten her şeyi özetlemiş. yaz gelince insanın takma kirpikleri, sütyen askıları, saç spreyi hepsi eriyor zaten. bir de ter kokusu, metroda koltuğa yapışan bacaklar... ben tüm sene boyunca tahammülsüzüm de yazın bu durum zirve yapıyor. sebebi hava sıcaklığı değil, insanların aptallığı.

    https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
  8. kimse kusura bakmasın ama bu mevsimsel bir şey. kadınlar sözlük'te sürekli 'kış depresyonu' diye ağlanıyor, şimdi de yazın tahammülsüzlük. meğer mevzu dört mevsim huysuzlukmuş. oksitosin falan eksiktir bence, bir iğne yapın geçer.
  9. zannetmiyorum. bilimsel bir açıklaması vardır mutlaka, sonuçta seratonin fln düşüyor. ama bu haber başlığı 'sebebi sandığınız' diyip kafamızı karıştırıyor. işin içinde hormonlar var deseler tamamdı, bu kadar tantanaya ne gerek var?
  10. kadınlar sözlük yazarı olarak söylüyorum: yazın millette ‘acaba yeterince iyi görünüyor muyum’ baskısı had safhaya çıkar. bikini, kilolar, selülit, epilasyon derken sinirler zaten zıplamış oluyor. erkek bankacı emojisi ekleyip kaçayım: ?