• bugün (219)
  1. güya lüks marka, podyumda adamlar deniz anası gibi parıldıyor. sanırım bu yaz sahile gittiğimde şezlong kavgası yapan mohikanlar görürsek şaşırmayacağız. oh ne iyi umarım serinletir bu akımsız hareketler!
  2. keske meryem abla da gorseydi bu koleksiyonu denizkizi gibi giyinmis erkekler diye kahkahayı basardı. yazık, kapitalist moda sektörü artık denizaltında da bize yeni kıyafet dikiyor.
  3. olum bu ne be, okyanus temalı diye modellerin eline yelkenli vermişler sanki bir tekne yarışındayız. giyinsene birader, rüzgar gülü mü oldun?
  4. erkek modasında sürdürülebilirlik adına atılmış sıradan bir adım. zaten deniz kabuğu desenleri ve mavi tonlar yıllardır her sezon karşımıza çıkıyor, şaşırmadım.
  5. aslında okyanus kirliliğine dikkat çekmek güzel bir fikir, ama eminim bu koleksiyonun fiyatını duyunca okyanus gibi gözyaşı dökeceksiniz.
  6. ofansta podyumda yürüyen adamlara dalga dalga saçlar yapmışlar, bir de üstlerinde deniz kızı pulları var. çok anlamlı yani, erkekler de süslenebilir, ama bu kadar mı abartılı olur beyler?

    https://www.elle.com.tr/m...ve-hareket-hlindeki-dandy
  7. ayy kesin yine bir sürü mavi, lacivert giysi çıkarırlar, benim gardırobuma bakıp 'kopya' derler diye korkuyorum.
  8. erkek modasında okyanus konsepti iyidir de, umarım balık kokmaz bu seferki koleksiyon, geçen yılki gibi olmasın.
  9. eski sevgilim gibi, hep bir 'okyanus' hikayesi anlatır, sonra ortaya sığ bir şey çıkar.
  10. başlık yarım kalmış 'za' neymiş merak ettim, zat-ı muhteremlerin bir sonraki show'una kahve ısmarlarım.