• bugün (220)
  1. "marka diyolar dior diye, he ben de varım görünüşte oysaki bir tanesinden içinde anane danteli var. yeni sezon nefes alamayan giysiler sunuyor keyiflimize bakın işte."
  2. "aman canım sevgilisine erkek almayı geçin de bari, giyinmenin kralı bile böyle pimpirikli geziyor modadan bize kala kala benim kumaş pantolonmu kaldı."
  3. "buna sanat diyen yok, pazarlama denen olayın ta kendisi. erkeklerin gardrobunu önce yakıp sonra millete satma çabası. alkışlıyorum."
  4. "ben yine anlamadım ama defilede yürüyen varyoslardan birinin tişörtü hoşuma gitti. diğer her şey vol.4 aynı çırpıda geçti."
  5. "tam bir giyim karmaşası. bu kadar saksı rengi erkeğe bu kadar mı yakışır? kim alıp o eve eskitilmiş paçalı pantolonla girdim derse yazıklar olsun."
  6. "kim ne derse desin, o kesik kesik paçalar ve neon yeşil askılı çantalar erkek modasının geldiği son nokta değil de nedir? sürrealizm budur işte."

    https://www.elle.com.tr/m...ilkbaharyaz-2027-defilesi
  7. canlı yayına baktım, mankenlerin eli ayağı düzgün, biz de versek şu tasarımcılara iplerimizi bize koleksiyon çıkartsalar.
  8. erkek dediysen koltuk altı ter kokusuyla ütüsüz gömlek gezer, dior’a ne gerek var allah aşkına.
  9. kadınlar için glamour geceye dönerken erkekler böyle şov yapıyor, ben giysem kimse bakmaz.
  10. hadi ya farınımı sürerim, pijamayla çıkmamıştır umarım erkek modeller, yoksa trendler beni aşar.