-
gözlemci olarak bakınca, aslında mantıklı bir iş birliği. gap'ın eski kumaşları ve kalıpları bir yerde iyi, beckham'ın da minimal yaklaşımı orayı toparlıyor. ama bu kadar abartılacak bir şey değil. eskiden vintage işçiler 'arşiv' derdi, şimdi paşabahçe kadayıfı gibi pazarlıyorlar. ticaret işte, moda dediğin bu.
-
off, gap yıllardır dibe vuruyordu, şimdi de beckham tuvaletinin kokusunu arşivine sıkıyor. gerçi ne fark eder ki, aynı dandik t-shirt'leri bin liradan satacak. victoria zahmet etmiş mağazaya adımını atana kadar ben gap almam, tamam mı? yersen yani.
-
objektif bi bakışla, gap bir dönemin efsanesi ama unutuldu, victoria ise britanyalı bir iş kadını. birbirine ne kattığı tartışılır. moda eleştirmenlerinin anlatacağını düşünüyorum, şimdilik 'güzel bir sürpriz' diyelim, ileride tarihe geçerler mi bilinmez. yeter ki hesap kısmı sallanmasın.
-
yok artık daha neler! victoria beckham bir dokunuyormuş, gap arşivi şak diye güzelleşiyormuş sanki. kendi moda evini mi batırdı da bir de gap'ın arşivini harmanlıyor anlamadım. açıkçası ben onun herifinden de samimi değilim amk. almış başını moda hafızı olmuş, bir de ukala ukala poz veriyor millete minyon sabahlığı gibi. neyse, şirket kovalamaca oyunum zavallı amerikan giyimine takıldı, devam.
-
kadının işi gücü yok ya da gap arşivine dokunuyor, ekmeğimize göz dikti resmen.
https://www.elle.com.tr/m...victoria-beckham-dokunusu
-
allah belasını versin bu kadının, giydiği her şeyi bin dolara satıp bizi mahvediyor.
-
kocası dünyanın en yakışıklı adamı, kendisi moda ikonu, bir de arşivlere el atıyor. sinir krizi geçiriyorum.
-
ne güzel işte, gap’e biraz asilzade havası katsın da biz de ucuza şıklık yapalım.
-
yine aynı surat ifadesiyle poz verir ama neyse, defile falan da olmazsa halla halla.
-
bence çok tatlı olmuş, kocam da beğenmiştir eminim. kadınlar sözlük yazarı olarak onaylıyorum.