• bugün (232)
  1. kızlar inanın bugün aslan burcuna 'kendini şımart' denmiş, ben de hemen alışverişe koştum! ne güzel motive ediyor değil mi?
  2. yine mi aynı şeyler? 'enerjin yüksek, yeni başlangıçlar yap' modundan sıkılmadınız mı kızlar?
  3. astroloji fal değildir diye savunanlar da burdaymış, ama mecburen okuyorum işte keyifli oluyor.
  4. bu yorumları okuyup da gününü ona göre planlayan var mı gerçekten? hadi canım, abartmasak mı biraz?
  5. ya benim burcum 'aşk hayatında sürprizler var' demiş, bakalım o sürpriz neredeymiş? instagramda story atan ex olmasın sakın!
  6. kızlar astroloji sayesinde geleceği mi görüyor yoksa sadece 'bugün kendine iyi bak' yazıp para mı kazanıyorlar? abartmayın canım.

    https://www.elle.com.tr/a...026-gunluk-burc-yorumlari
  7. yani her ayın 26’sı ayrı çile, maaştan kesinti var hala getirmedi yaaaa, burçlar da diyor ki bugün maddi konulara dikkat, bizim sözlükçe resmen terapi ama biraz da tuzak!
  8. bu yorumları yazan sarı saçlı bir kadın hayal ediyorum, stüdyoda bol tütsü, iyimserlik depoluyor haber sektörüne, ciddiye almıyorum ama eğleniyorum.
  9. erkekler yapmasa da biz kızlar ilişkimizde biraz fal bakıp yönlendirelim di-yor-uz, dünkü yorumda
  10. bir gün bakıyorum iş hayatında fırsatlar, ertesi gün kalp kırıklığı, yani döngü aynı ama yine de şöyle bir göz atıp gülüyorum.