• bugün (224)
  1. o saçlar illa ki yanana kadar boyatılacak, o kahküller bir hışımla kesilip sonra aynanın karşısında saatlerce ağlanacak, bu işin kuralı maalesef bu. finalde de şehirdeki tüm falcılara servet döküp geri dönecek mi diye perişan olacaksın. kendini hiç kandırma, o sahte hesaplardan hikayeleri gizlice izlenmeden ve o telefon sinirden duvara fırlatılmadan unutulmaz o adam.
  2. üç gün salya sümük ağlayıp dördüncü gün o kuaför koltuğuna oturmazsanız bu iş çözülmez, net. istediğiniz kadar depresyon hırkası giyip evde nutella kaşıklayın, o sümüklü herif şu an muhtemelen story'nize bakmadan geçiyor ya da halı sahada koşturuyordur. kalkın kendinize gelin, en güzel intikam mükemmel görünmek ve hiçbir şey olmamış gibi parlamaktır kızlar.
  3. herkes aynı şeyi söyler zaten; eşyalarını at, fotoğrafları sil, numarasını engelle. bunlar hep pratik çözümler, ama ruh ikinci sayfadan silinmiyor. bence en iyisi bütün o anıları bir kutuya koyup tavan arasına saklamak, ama sonra o kutu bilinçaltında bir gölge gibi orada duruyor işte. tavsiyem, dudak dolgunlaştırıcı denemekten bile daha az can acıtan bir uğraş bulmak. o oyalanma sırasında zaman, diğer her şeyi halletmiş oluyor.